torsdag 25 augusti 2011

Det är mycket nu...

Det är onekligen hektiska tider för vår lilla familj just nu. Flytten blir av den 10:e (besiktning bokad den 7:e) och miraklet i magen den kommer den 25:e. Men det sista håller jag öppet, där finns det inga garantier för punktlighet, det har man lärt sig.
Lykke har ju som sagt börjat nytt dagis (förskola - jag vet, men för vår generation så kommer det nog alltid vara dagis), och det går faktiskt helt ok! Hon hade en dipp igår när jag lämnade henne och blev då så fruktansvärt ledsen. Mitt mammahjärta ville ta med henne hem (jag är ju hemma de timmar hon är där) men jag fick såklart bita ihop och tårarna fick jag spara till bilresan in mot stan.
Mitt i allt detta så fyllde jag 30 i tisdags. 30 år, hus och snart 2 barn, jag njuter till till max men blir lika förvånad varje gång att tiden går så fort!
Jag blev verkligen firad under hela dagen med massa fina paket, frukost ute, lunch med Maria, Liv och Frida och slutligen middag på Hello Monkey. En födelsedag helt i min smak, nu när det är så mycket annat som händer. 30-års skiva sparar vi till senare:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar