måndag 20 augusti 2012

Ny höstjacka

Förra året sneglade jag på en marinblå skepparrock i ull från Filippa K. Var nyförlöst och kände mig lite ur form så att säga, så därför blev det inget köp. När jag nu skulle börja leta höstjacka så kände jag att just en sån skulle passa perfekt även i år. Men, den fanns såklart inte kvar. Då, kära vänner kom jag på att ringa Freeport (outlet i Kungsbacka) och de hade precis fått in just den jackan! Halva priset och allt. Köpte även vantar i skinn och mocka. Också dem till halva priset. Halsduken nedan kan jag tänka mig till. Camelfärgad eller grå kanske? Den är såklart från Acne.

2 kommentarer:

  1. Precis va jag letar efter. Hade dem fler jackor?

    SvaraRadera
  2. De var inte framlagda i butiken än utan fanns bakoom på lagret. i Så ja jag tror absolut att de hade fler:) Ring (0300-564532) och be dem lägga undan en vettja! Hälsar Josephine

    SvaraRadera