måndag 28 mars 2011

The greatest gift of all

Om någon sprungit på mig det senaste så har jag inte ätit för mycket bullar och skräp (det har jag förvisso också gjort...). Jag kan gladeligen berätta att jag är gravid igen och vi är nu i v 15! Lykke ska därmed bli storasyster och för oss är tajmingen är perfekt. Denna nya lilla krabat förväntas komma till oss i september, det ska bli så spännande och roligt. Har hittills mått lite varierat, första 12 veckorna som en räv med illamående och konstig matlust (ena sekunden supersugen på en maträtt för att andra sekunden avsky den!) men nu är jag tillbaka igen. Mår tipptopp och känner mig ganska pigg. Ser fram emot att få må såhär ett bra tag till framöver:)

2 kommentarer:

  1. Stort, stort grattis till er alla tre! Många barn = mycket kärlek.

    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Tack tack fina du! Ja så är det ju verkligen. Undra om man kommer kunna sluta producera såna här härliga små liv. Man vill ju alltid ha en liten bebis jollrandes hemma:)
    KRAM!

    SvaraRadera