fredag 13 maj 2011

Huvudvärk och prioriteringar

Spänningshuvudvärken har ett fast grepp om mitt stackars huvud. Måste ta mig mer tid till att vila. Lättare sagt än gjort. Ser mer än någonsin fram emot årets semester. Tänk att vi faktiskt roddat ihop ett år med planering, jobb och dagis! Alla småbarnsföräldrar idag är beundransvärda. Det är mycket som ska pressas in i vardagen, harmoniska barn, en lyckad karriär, middagen ska stå på bordet varje kväll, egentid och träning och sen ska man försöka få lite tid ihop som par också.
Man får ju såklart lägga ner ribban, och försöka tänka på vad som är viktigast just nu i livet. För mig är det enkelt, just nu så går tid till Lykke, mig själv och Joel först. Jobb får komma i andra hand, jobba kan man göra sen.
Nu - hämta Lykkeliten på dagis, TGIF!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar