måndag 11 juni 2012

Måndag morgon

God morgon! Här leks det för fullt redan. Juni kör vidare på sin dygnsrytm och tror att dagen ska börja mellan 04-05. Vi ger oss aldrig och lägger henne ideligen ner när hon ställer sig upp och tjuter av glädje. Tips mottages tacksamt på en lösning! Trötta är bara förnamnet på vad vi är just nu. I helgen har mamma varit här, varit lika mysigt som alltid. Vi har köpt massa fint till Junis rum, hyllor, tavellister, griffeltavla, matta och annat piff. Det kommer bli så fint!

Dagen idag ska vi handla och kanske köpa en plattång till mig. Velat ha en länge men inte vetat vilken jag ska slå till på. Tror det blir en från GaMa, den känns medelbra vilket räcker bra till mig.

2 kommentarer:

  1. Alltså det är för tidigt. Helt klart. Dock har jag inga direkt tips men jag tror på att bara fortsätta så ni gör. Någon gång måste hon ju fatta?! PUSS Å KRAM

    SvaraRadera
  2. Tilla var likadan när hon var i Junis ålder. Vi red ut stormen, men ack så slitsamt...

    SvaraRadera