måndag 5 november 2012

Slut

Fått ögoninflammation, cirkus 10 000 blåsor i munnen och trött som en jag vet inte vad. Sömnlösheten som infunnit sig de senaste månaderna börjar ta ut sin rätt. Har iaf varit hos doktorn nu och fått antibiotika, så jag hoppas det hjälper.

Känt mig allmänt slut den senaste tiden och även haft vissa stressymptom. Inget allvarligt, men ändå så man bör stanna upp och tänka om och dra ner på tempot.

I helgen har Janet och Uffe varit här och hjälpt till med altanbygge och underhåll av barn. Jag tog bilen till stan och bara drev omkring i lördags. Känner väldigt stort behov av sånt nu, att slippa känna sig jagad, stressad eller att någon väntar på en. Tanka lite energi. Att bara kunna gå omkring och titta på onödiga saker utan att ha andan i halsen. Fick med mig ett par baggy skinnbyxor från H&M trend hem. Mycket fina, haft dem varje dag sen i lördags.

Nu är mamma här och även idag har jag haft ett par timmar helt själv. Så värdefullt! Mamma tog också Juni i natt och i morse, så jag tror jag sov 12 timmar. Så himla skönt!

Imorgon har vi ett födelsedagsbarn i familjen. Joel fyller 32 år!



2 kommentarer: