tisdag 31 juli 2012

Första kvällen

Bröllopet då. Det är först nu man hunnit smälta alla intryck och sorterat känslor. Vi kom ner till Hällevik under fredagen. Laddade till tusen och samtidigt lite nervösa. Alla droppade in under dagen och vi som tillhörde brudsällskapet hjälpte till med det sista piffet i festlokalen. Herregud så fint det blev! Därefter så åkte vi; Mattias, Frida, jag, Joel, Tom, Maria, Fredde och Jeanette till Bodelssons By the sea, ett fantastiskt ställe mellan Sölvesborg och Kristianstad. Mitt ute på vischan så låg ett funkishus med en stor pool, spatunna som vi under kvällen badade i. Vi njöt och satt mest och pratade om dagen som skulle komma, och kände också hur lyxigt det var att få en HEL helg ihop utan alla barnen. Att få sitta ner och prata till punkt utan att bli avbruten. Middagen var fantastisk, vildsvin med stuvad kål och rödbetor och ett supergott rött vin och sedan panacotta med hallon. Jag fick ett såå fint halsband av Mattias och Frida. Tror inte det finns någon som vet så väl vad jag vill ha som Frida:) Tack snälla ni, jag har det på mig hela tiden och är verkligen glad för det! Vi kröp ner i sängen framåt 11-tiden, förväntansfulla inför morgondagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar