torsdag 14 januari 2010

Godmorgon

Åh idag är vi utvilade! Lykke sov hela natten fram till 8 i morse. Nu har vi precis ätit frukost, Lykke körde en stor favorit just nu nämligen leverpastejmacka! Man riktigt ser hur glad hon blir när jag lägger fram mackan, hon sitter och dansar i stolen av glädje. Hon är för övrigt så nöjd och glad just nu, ingen tand som växer och stör och krypningen har tagit ordentlig fart vilket gör att hon kan förflytta sig precis som hon själv vill. Favoritplatsen är kryddhyllan, den är lika rolig varje dag! Där vänds det uppochner på flingsalt och hamras med mortlar och gnags på svartpepparkaret. Jag kör uttröttningsmetoden, tillslut kommer den inte vara intressant:)
















2 kommentarer:

  1. Hej Lykke och familj! Lykkes moster berättade om bloggen och då var ju jag (som äälskar bloggar) tvungen att kika förbi. Kul att se hur stor tjejjen blivit - jättesöt! Hoppas ni mår bra.

    SvaraRadera
  2. hej Camilla! Va kul att du hittat hit:) Ja, jag tänkte det kunde vara bra för familj o vänner som bor långt bort att kunna hålla koll på lilltjejen. Hoppas ni mår fint också, hälsa så gott till familjen så hoppas jag vi ses snart! Kram Jossan

    SvaraRadera