söndag 24 januari 2010

Nu är det på riktigt...

Detta kan inte vara osagt, trots att bloggen är tillängnad fröken Lykke. Joel har ställt den stora frågan, och jag sa självklart jaaa! En vecka kvar till vårt 10(!)-års jubileum. Allt var planerat, barnvakt, Varberg Asian Spa med behandlingar, skumpa, och 5-rätters. Helt perfekt, kunde inte önskat mig ett bättre upplägg. Jag älskar dig Joel nu och för alltid! Tyvärr glömdes minneskortet till kameran hemma så denna speciella dag är endast förevigad i våra minnen. Ett extra tack till Frida som hade både My och Lykke under dagen och tack till Elias och Emelie som tog kvällen och natten. Ni är grymma - puss på er, kunde inte känt mig tryggare!

6 kommentarer:

  1. Stort, stort, innerligt grattis till er båda! Önskar er all lycka!

    SvaraRadera
  2. Tack söta du! Ja nu är det på riktigt, känns verkligen underbart. Hoppas ni har det bra i Båstad o hälsa de dina! Stor kram

    SvaraRadera
  3. Inga problem att passa er lilla gullunge så snäll som hon är. Det viktiga i sammanhanget är såklart att jag får gå på bröllop ;) Å så får jag titta på din fina soon-to-bee ring varje dag! Lycka!! Puss

    SvaraRadera
  4. Mitt hjärta pulserar för er! UNDERBART!

    PUSS

    SvaraRadera
  5. Stort GRATTIS!! Livet som gift är verkligen att rekommendera!!

    Många varma kramar från Dubai

    SvaraRadera
  6. Finaste Frida; va bra:) Fina ringarna var idag. Känns ändå ganska klart, skönt!Älsklingslisa, tack du är UNDERBAR!
    Hanna; gulle dig - tack! Ja, det känns underbart. Jag kollar din blogg för jämnan ska du veta, mkt inspirerande och kul att läsa! Nu ses vi till sommaren på L&S bröllop, ska bli skoj! Stor kram Jossan

    SvaraRadera