måndag 11 mars 2013

På väg

Mot Västerås och kundbesök. Idag hämtar därför Joel barnen. Vi pusslar bäst det går i vardagen, och tack vare att vi har hyfsat flexibla jobb så går ekvationen faktiskt ihop bra.

Annars har vi haft en skön fixarhelg med Uffe och Janet. Joel och Uffe har röjt undan i garaget, vilket verkligen var behövligt. Annars har vi bara ätit gott, pratat och umgåtts.

Jag toppade mitt resultat på milen ute i lördags, sluttid 48,27! Två månande kvar till Göteborgsvarvet, och som den tävlingsmänniska jag är så vet jag att det är viktigt att vara förberedd. Att ha milen i benen och att styrketräna. Sist jag sprang så slutade tiden på 1,46. Vore coolt att 5 år senare, och två barn senare, kunna slå den tiden. Vilket faktiskt inte känns som en orimlighet!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar