måndag 28 maj 2012

Nya askar Lagerhaus

Längesen jag bloggade. Tiden räcker inte riktigt till som det ser ut nu. Joel bygger klart förrådet och skruvar trallgolv (stor hjälp i helgen av Uffe!) och jag ser till att allt flyter med mat och annat fix. Vi kommer göra klart altanen och förrådet och även måla huset i sommar, men sen får resten vänta. Vi har en trädgård att anlägga, plattor som ska läggas och ett garage som ska byggas klart. Men det är väl så att vara husägare, det tar liksom aldrig slut. Man får bara bestämma sig för hur mycket man ska göra, så man har tid för andra saker också.

Köpte förresten dessa askar häromdagen på Lagerhaus. Gillar dem mycket! Undra vad jag ska ha i dem?

2 kommentarer:

  1. Hejsan,
    så härligt att det byggs och fixas lite. Skulle du vilja visa upp bygget på Byggla? Du får en liten present om du är intresserad. Det är bara att maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer om Byggla :)
    Ha det fint!
    /Vendela på Byggla

    SvaraRadera
  2. Hej Vendela! Gärna det, jag mallar dig! Hälsar Josephine

    SvaraRadera